Firma ACCO Brands właściciel marki Rexel inicjuje program wymiany niszczarek Rexel Promax, modele REX823 i RSX1035. Urządzenia te były sprzedawane od grudnia 2016 r. do maja 2019 r za pośrednictwem między innymi naszego sklepu.
Zgodnie z informacją Acco Brands informujemy, że niektóre niszczarki Rexel Promax, modele REX823 i RSX1035 mogą ulegać usterkom podczas pracy, stwarzając ryzyko oparzeń dłoni, rąk lub twarzy użytkowników albo pożaru sąsiadujących przedmiotów, takich jak meble.
Dla firmy ACCO Brands najważniejsze jest bezpieczeństwo klientów i dlatego z własnej inicjatywy rozpoczęli program bezpłatnej wymiany dla klientów osiadających objęte nim niszczarki.
Uwaga: Program ten dotyczy wyłącznie niszczarek Rexel Promax, modele REX823 i RSX1035. Program nie obejmuje żadnych innych modeli niszczarek Promax ani Rexel.
Wymiana REX823 na Momentum X410
Wymiana RSX1035 na Momentum X415
Co zrobić w przypadku posiadania niszczarki Promax objętej programem wymiany
W przypadku posiadania niszczarki Promax objętej programem wymiany, należy natychmiast przerwać jej użytkowanie i odłączyć ją od zasilania.
Prosimy odwiedzić stronę internetową https://RexelPromaxReplacement.expertinquiry.com w celu zaplanowania bezpłatnej wymiany.
W razie jakichkolwiek pytań można również skontaktować się z Acco Brands:
- Przez e-mail: RexelPromaxReplacement@Stericycle.com
- Telefonicznie: 0-0-800-4911963
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.